Sunday, June 29

Kursus Keushawanan PUNB

aku ngan amey ader register kat punb...
asalnyer nak mintak modal utk bisnes PM aku...
tapi memandangkan tak boleh apply utk itu...
aku dtg jerla kusus ni utk amik ilmu diorg n dpatkan sijil jer..
amey plak nak mintak modal ni utk tolong bisnes mak dier..
so kitorg g la samer2 kusus ni 24/6/08 - 26/06/08..
kat shah alam seksyen 4 tak silap...



waktu kumpolan amey tgh prizen...
saat ni la yg paling bess skali...
kump amey lass skali prizen..
yg jadi tumpuan adalah encik amey..
dari mula dier bercakap smpai la abiss..
1 dewan ni penuh dgn gelak tawe..
menggelakkan si amey bercakap...
aku pon tak kurang hebatnyer..
sebab, ni la kali pertama kali aku tgk amey prizen..
sebelum ni aku salalu dgr cter dari klasmet dier ajer...
mmg pecah perut smpai kua air mata aku gelakkan dier...
baru la aku percaya yg beliau ni
cukup kelakar kalu jadi public speaker....
yg aku syok sangat dgr dier berckap smpai luper nak amik video..
aduuu tak sempat nak buat kenang kenangan...




waktu ni dalam pukul 7 pagi lebih..
kitorg ader senaman plak dah...
aku sempat snap gmbar dari peserta lelaki...
n kaat bwh ni peserta pompuan...
akuu?????
tader pon...kusus ni agak pack jadual dier..
so x sempat la nak bergambar2 bagai...



kitorg tgh berehat melepas lelah...
pasni kene sambung lagi tuuuu....
hehehhehe....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...