Friday, September 5

Mustika Ratu

tah ape kene aku skang addicted pkai barang mustika ratu...
dari hujung rmbut smpai kaki...
barang diorang mmg aku kagum sebab bermutu jugakla...
kalo tak takkan dapat 'Superbrand' kot hehe...
aku ni suke tukar2... tak kira la facial wash ker, shampu ker,
asal mcm bes jer mst nak try.....
tp ingat pasni tanak tuka la plak sebab aku raser brg2 ni mcm bess..
hehhehehe.... hasil nye mmg memuaskan sbb dah 2 bulan pkai..
ada syampu, perapi, toner, pencuci wajah, krim,
sabun maandi, lulur, peeling, masker, ntah aper lagi..

nampak? lambut semakin lebat bb rmbut gua nipis sngat..
muker? ntah nak kasik bersih n tegang jer...

dari sudut depan plak..
tiap2 bulan nak tmbah koleksi..
untuk perawat wajah, badan dan kesihatan...


~ saya dan koleksi ~




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...