Monday, October 6

Akhirnya Amey.....

akhirnya jejak juga kaki di sampai ke kg jumpa family aku!!! tapiiiiiiiiiiiiiiiii arghhhhh cemana leh aku tak teringat nak amik gmbar buat kenang-kenangan sebab utk pertama kalinya dia dtg beraya umah aku?????sebabbbb aku luper... bz mengemas... biarkan dia menyembang ngan pemili aku!!aku mau balik melaka...

so aku kene kemas beg nak punggah balik...hehehe sowi baby luper ah nak amik gmbar... yg kesiannya lebih kurg sebulan aku tak jumpa.. biler jumpa balik ni sian tgk amey... muker dier byk parut cikenpox hua hua hua...dah bagi krim hilang parut.. tak seswai plak ngan muker diyer...

waduu2.. pandai.. plak dier beli pencuci muka ivy ngan toner siap skali... aku yg ajar dier pkai tu masa dier dulu penah kene jerawat batu yang bertimbun2 masa diploma dulu... aku sian tgk dier.. aku blikan la..dalama masa sbulan mmg berkesan!!! hilang dah jerawat2 dier.. makin lamer makin licin balik..kagum aku dgn produk tuh hehehe

da bermasalah balik kulit dier maka dengan rase penuh tgjawabnyer dier pon bli la balik hehhehhe...dengan harapan boleh licin balik macam dulu... hehehe.. amey.. amey... berbalik pada cerita tadi..

tu la pertama kali amey dtg raya...stelah bertahun aku ajak tak dtg2 gak heheh..malu la kunun.. tgk dah boleh biasakan diri aku blah la kemas2 yg patut2...syg skali aku tak dpat beraya di kgnye pasai cuti yg sangat terhad.. huaaaaa sedey222....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...