Saturday, October 11

Kezen2

n3 khas utk kezen2 aku jer...
tak ramai yg dtg...
so aku snap jer dgn sepupu yg lagi muder darik aku..
tapi tinggi mak aihhh.. gonjeng abehhh..
aku gak yg pendekkzzzzzzzzzzz ... hahahha
hazirahh... dah 20 tawun kot budak ni heheh..
dulu maser diorg aku kicik aku buli2 jer..
dah besar skang ni mak aihh lagi mecet dari aku hahah

no rodhiahh... pon samer gak 20 tawunn gakzz..
pon tinggi gakss...
ayu jer dier ni...
akuuu?? brutal sangat kot haha..
malu2... tak mecet lagi nih padahal nak dopohleyma ni...

ha ni yg paling gonjengggg....
tgk la aku paras bahu jerrr hahaha..
namer atikah... umur 19 kot...
tapi mecet abihh...
adik pada si kaklong tuuu...


ha ni lagi sorg ayu sangattt hehe..
adik pada si hazirahhh namernyer najia...
spm kot dier ni....
pon jua aku tetap pendekk..
yag lain??? tak sempat nak amik gambar dah...
sumer dah penat n nak balekkk..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...