Wednesday, October 8

Meriahnya Raya

1 syawal..
umah wan kg bayai...
yg pkai skap tu la wan aku..
agak tegap lagi la..
umo dah 70 lebih...
tak sakit pape pon..
cumer dah tua besela tulang dah tak baper kuat...
nak diri lamer2 pon tak tahan...
yg ku kagum skali tang memori dier...
perghhh dasattt...
boleh hapal sumer anak cucu cicit dier yg beratus2 tuh..
lelaki tu pakngah aku..
anak tunggal lelaki wan aku..
mak aku yg sulung dier la no 2 nyer...
tudung coklat tu makteh, duduk tu maklang aku..
perghh sangta sedap maklang aku punyer lemang..
mmg mabelesss.. tapi aku tak suker lemang...
hihihih
n yang hijau tu amok aku..
merangkap mak kaklong tadik..

gambar atas n bawah ni maser rayer umah maklang aku laaa....


time ni sedara2 datg umah mak aku plak kat batu kikir....
mmgmeriah...
tapi mcam tak ckup korum jerr..

acik jer yang pandang kameraaa...

tu yg muker sgth tu abg akuu..

aku maner ekkk???

ehehe beraya di kolumpo...

jumper teman lamerrr


ha lihat la hasil tangkapan mak sedara dgn anak2 buahnyer...
macam2 hal...
tu yg sorg tuh pakai baju pink tu pesal tu???
ha tu sebab main mercun laaa...
dier jumpa mercun botol kat tanah..
lalu dibkarnyer lalu termeletuppp kat tgnnyer sendiri..
abih pipi n tgnnyer luke2...
hmmm.. macam2 hal..


jempot mkan yer sumer..
ha tu si hijau tu kaklong akuuu...


tudung hitam : amak
baju merah : alang
tufung pepel : amok
yg lain : sedara k...
sekiannnnn...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...