Thursday, September 2

Digi Broadband

bess ah pakai digi bokben nih... giler tamak alober aku amik 10 gig punyer.. sebab bleh main pambil heh heh heh... area kl mmg santek la kalo amik digi.. sebab ramai sangat komplen pasal selkom ngan meksis... so aku terai la digi plak..

Tapi dalam tempoh 6 bulan la yerh... sebab lepas 6 bulan.. nanti payment utk sebulan jdi serat lebeh...tamo aku.. baik pasang stemek kalo nak byar beratus2...lagik puas hati...pas 6 bulan ingat nak pkai priped plak...hmm tak tau la bagus ker idak.. pengaruh kuat untuk aku pakai digi ni oleh akk ipar aku.. dia mmg pengguna digi yg setia...


rupa bentuk modem untuk saper yang tak pernah tgk modem dg brokben..
*adaaa kaaa??*

udah juge diterai bokben ni di sekitar lokasi batu kikir & kg gajah...
maka ader juger line di saner... cuma tak sehebat line disini...
tak kisah.. janji buleh bukak.. cumer game sajer takleh bukak..


haaa bil baru dapat minggu lepas (lambatnyer hapdet)
padan muker negatif...
so dengan sewenang2nyer aku goyang kaki tak payah pikey pasal bil ini...

sebab aper tau...?? bayar muker aku dah byar 50 hengget... patu campo modem 80 hengget... total udah 130 betol tak?? bulanan tetapnyer mesti bayar 48.77 patu ader stamp duty caj sepohengget.... yg besnnyer 6 bulan pertama ader rebet dopohengget... so total gajahnyer 118.77.. maka apabila aku dah bayar dengan eksennyer dengan mamat cina pakai baju kale kuning3 masa daptar bulan lepas sebanyak 130... maka bil bulan 8 ni ditolak ler gtu.. itulah punca mengapa berlakunya negatif didepan nombor 11.23 itu....

*paham ker?? memang sajer nak bagi tak paham pon kew kew kew ^_^*


sekiyan harap maklong...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...