Saturday, December 4

Coolest Blogger Award

ha lamer dah aku tapat award neh...
sebab lamer sangat dah aku tak bersuai kenal dengan
blogger2 lain.. blogwalking pon jarang2..

tapi semenjak ader BPM itu ari..
dah mule aku rajin sket nak jenjalan blog orang...
hehehhehe...
saya bixi.. bixi main pambil jer...
tu yang padahnyer haha...
blog pon dah jarang hapdet...

tapi kini tidak lagi...
harus ku apdet tiap kali biler onsemilan (on9)
jalan2 di umah jiran satu kemestian...
fuhhh *semangat tetibe*

panjang plak rungutan aku ni,..
ok kiter sambung balik cter pasal award nih...

ha ader tugas kene buat ni tatkala

menerima adiah ini....

smol meteew bebeh!!! cekidaut2...



(1) buat satu entry dan letak pic award nie dalam entry..dan link kan ke http://kimicnol2203.blogspot.com

>>>>maka yang ini sudah selesai...



(2)letak award nie kat sidebar beserta link ke http://kimicnol2203.blogspot.com.

>>> pon sudah buat jugeeee lalalalla



(3)jawab 2 soalan mudah..
-ape benda paling cool dalam hidup kowang??

>>> maka jawapannye ialah..bende yang paling cool dalam hidup gua ialah tatkala menerima COOLEST BLOGGER AWARD ini... hahaha... saya rase sejuk serta dingin apabile menerima adiah ini... fuhh rase main salji dalam taman tema genting pula.. ini kerana saya sangat suke menerima adiah tak kira la berbentuk makanan, pakaian, bende-bendean.. mahupun award di alam maya.. terasa diriku begitu berharga..



-siapa owang paling cool pernah kowang jumpe??

>>> manusia yang paling cool pernah saya jumpe ialah manusia 2 alam.. hahahaha.. oh bukan2 itu cume omong kosong sajer.. manusia yang paling cool yg saya pernah jumpe ialah manusia yang merekecipte filem 2 alam iaitu DR ROZMEY.. beliau sangat saya kagumi dengan penyataan-penyataan yang selamber sahaja menyatakan filem dia itu ini begitu begini...ohh berani sungguh dia... saya sangat kagom!!! moga beliau tidak menghasilkan filem lagi serta meneruskan dan juge mempokuskan diri beliau dalam bidang pengurusan badan sahaja... saya doakan beliau berjaya & dimurahkan rezeki hendaknyer.. aminnnnnnnnn...



(4)tag 3owang blogger..(roger2 kat dyowng)

>>> oh saper lagi mangsa aku nak bagi award nih yer... hmmm baiklah.. untuk award kali ni aku mau kasik sama itu blogger yang dikenali sebagai.........

cik sufia
rima nor
fatimah

maka sudah selesai lah dengan tugasan yang diberi....
terima kasih banyak2 wahai KIMICNOL




4 comments:

My Little Diary said...

salam,
thank you ye sayang... i amik award ni... muaahhh

BERT said...

hehe welkam my sistah!! siler2 hamik... mmuahhhhh88x

anamizu said...

comel award ^^

BERT said...

aah mmg comel.. kreatif owner die hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...