Wednesday, April 13

Selamat Hari jadi Cik Puan Bert Atiah yang ke 27




Selamat hari tua buat diri sendiri..
hari ni ker?? oh tidakk..
dah lama dah.. tanggalnyer pada 25 mac yang lalu..
banyak yang terjadi lewat seminggu ni..
maka tidak sempatlah sambutan hari jadi peringkat kebangsaan
di tempat senderi.. maka sebagai pencurik masa yang melampau
maka hari ni nak hapdet pasal besdey yang dah basi ini...


tibanya saya di malam hari di kampung halaman di rumah taman
umah saya agak gelap ketika itu.. hanya lampu kalimantang bahagian dapo
sahaja yang terbuka..ohh apekene kah ini..
tak bajet la ape2 pasal masatu dah pukul 11 malam.......


bila pintu dibuka oleh acik ku merangkap akak ku
maka aku masuk berlari ke bilik air nak ***** sejukkk tak tahannn
nampaklah kelibat sebuah bende yang amat dikenali
untuk digunakan sebagai makanan dan dikunyah oleh gigi
lalu masuk dalam perot yang buncit lagi memboroikan...


terdengarlah sore acik menyumbangkan lagu epi besdey itu..
maka saya pon tergelak2 lalu terhisteria hahahaha....




ohh inilah rupa paras kek hadiah harijadik saya yang dah ke 27 ini..
mekaseh buat acik yang menyeprais kan saya hehehe..
ai loikeeeeeeeeeeeee!!! sedap ader berry2 gituk.. huhu....


mari saksikan wajah budak comot di malam hari
sedang menggayatkan diri bersama kek besdeynyer..
apa yang pasti.. cinta hatinya di kejauhan tidaklaah menyambutnya..
hanya ucapan ringkas berbentuk sms yang diucapnya..
itu pun................... hmmm.. nak tau nape..
tengok bawah nanti yerh..
meh layan gambar budak comot ini dengan kek pemberian akaknye...



senget sudah kek itu.. tape.. janji jangan terbalik sudaahh...
cubaan untuk memberigud untuk mengatakan kek itu sedap
walo hakikatnye belum lah teman rase pon kek itu hoohohh...



sudah pastinye virus2 air liyo pasti terlekat di kek itu..
tape itu sebagai perisa tambahan yang lagi menyedapkan kek itu..
sehingga kek itu kehabisan sehingga esok harinya...


di pesbuk saya terutamanya...mesti la ader yang perasan besdey sape kan..
sayang sekali sebab wall saya ditutupi sejak azali lagi bahagian share itu..
kerna saya sudah serik suatu masa dahulu kan...
hmm maleh la nak citer.. hal kecik je.. lantaklah..
lantas dengan itu wall saya ditutup untuk memberi laluan kepada
sesiapa sahaja mengepos ape2 disitu...hihi..



tapi tetap di wishkan juge di komen yang saya pamerkan
dan inbox saya dibanjiri dengan limpahan mesej2 ucapan besdey..
mekaseh banyak2..moga iringan doa itu membuatkan diri saya lebih bahagia



oh ape plak cinta hati saya bagik plak...??


kisahnye bermula.............


jam 12.35pm saya dapat mesej dari DIGI

"KEPADA PELANGGAN YANG DIHARGAI.
DIGI MENGUCAPKAN SELAMAT HARI JADI"


selang 5 menet selepas itu saya terima lagi satu mesej


"KEPADA PELANGGAN YANG DIHARGAI..
DIGI DAN AMIREGOIS.COM MENGUCAPKAN
SELAMAT HARI JADI. SEMOGA PANJANG UMUR
DAN DIPANJANGKAN KETINGGIAN. SAYANG AWAK SELALU"


amacam romantikkkkkkkkk takkkkkkkkkk????


ohhhh digi baru hantar mesej baru teringat tu besdey aku isk isk isk..
sebab line digi kami same..016-888..... maka saya pakai master..
saya la dapat mesej tu dulu patu baru dia.. kami pakai satu akaun sahaja..


dia ni bab tarikh2 memang fail.. memang lelaki camtu kot hahaa..
jangankan besdey aku dia tak hengat.. besdey dia sendri pon luper!!!
geram jer aku bila sambut besdey dia.. boleh dia cakap tarikh lain..?
hahahaa.. adoiyai...kate nyanyuk plak bila wish besdey kat dia.. hek ele..


tapi yang aku pelik enibeseri 19 januari tu ingat plak dia...haihh
sekian kisah basi saya bulan lepas yang terhapdet kini.....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...