Wednesday, October 12

CANTIKKAN KULIT WAJAH ANDA DENGAN RAWATAN LASER!!!



(entry lama tahun 2011)



sebelum rawatan dibuat..
saya telah diarahkan untuk mencuci muka menggunakan
sabun sebamed itu untuk membuang segala kotoran degil
mahupun saki baki daki yang melekat di kulit muke ye...
lepas cuci muke ade rase segar lalu bersih je.. wuwuw..


nilah mesin laser yang harganya ratusan ribu hengget tau!!

dalam bilik rawatan

nak tengok muke saya kene laserrr??

tatkala wajah saya dilaser oleh abang saya tanpa segan silu..
rasanye?? macam ader percikan api di kulit.. tak saket pon..
cume ader rase perit sketla.. tengok gua rilek je kannnn?? hohoh..
tapi bila laser tu kene tang taik lalat merangkap tretmak aku tuh..
perghhh!!! rase pedihhh!!! sebab tu taik lalat edop ye!!
berkerut2 bila kene tang situ.... haiyyaaa~


aisehh tanampak plak lampu laser tu.. sorila ye..!

setelah dilaser tanpa belas kesian lagi..
saya di arahkan untuk mencuci muka lalu meletakkan
Aloe vera gel serta Faces oil-free sunscreen lotion..
untuk mengelakkan muka kita jadi kering dan kulit
kita dilindungi dari ditembak oleh sang mentari..



Saksikan wajah saya sebelum dan selepas tanpa sebarang editan
di wajah untuk menggebuk-gebukkan wajah sendiri...
cuma editan untuk mencantumkan wajah sebelum dan selepas sahaja....


gambar berikut untuk close-up untuk paparan lebih tampak..
amacam?? boleh tampak tak perbezaan sebelum dan selepas tuu??
dibagitau sekali lagi.. tanpa editan ye...



maka persoalannye dimana saya mendapatkan rawatan sebegini rupa??
jika anda ingin dilaser untuk cantik sila jemput datang
ke Klinik Dr Norman di Batu Berendam Melaka ya..

satu rawatan tak melebihi RM500 sahaja..
jika anda-anda amik pakej.. 1 pakej ader 4 rawatan..
maka anda layak menerima 1 rawatan percuma!!!!
sangat murah hokeyy!!

sebab jika anda-anda pernah buat rawatan laser ni ataupun tapernah..
biasanya harga pasaran atau di Lembah Klang boleh mencecah
Rm800 ke Rm1000 satu rawatan.. kalo 1 pakej????
idok ke bleh sampai Rm5000-Rm6000???fuhhh mahal tu!!

so jika berminat untuk membuang segala jeragat2 degil
kotoran degil mahupun bintik hitam putih di wajah anda..
sila hubungi saya atiah 0168880684 whatsapp / sms sahaja
nanti saya boleh roger2 abang saya untuk buat appointment!

4 comments:

SoLy SoLicious said...

wow..tnggu nk kawin nnti la.heee

ain said...

tjmpe artikel ni.sgt bminat nk buat

Unknown said...

Rawatan tu kesannya kekal ke utk sementara..wajah sy berjeragat di tepi pipi..berminyak di zon t...

Deq's Qienz said...

murah la sis..sy prnh ke new york skin beribu riban kot..sy duk kedah xkan nk ke sana makan modal kot..hehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...