Sunday, November 13

Apakan daya saya terpaksa

AMARAN!!

INI NOTA PENDEK DARI TUAN BELOG YANG KESEPIAN....

memang terpaksa.. nak buat cemana...
ketagih cemana sekalipun takleh nak kata apa...
hanya merenung dari jauh... hanya tengok dari jauh..
nak kata apa? tengok jelah... jeles?? semestinya!!

tapi takpe.. saya janji.. jika semuanya selesai..
saya akan kembali bersiaran semula...
selepas kedua2 laptop diformat dan direpair semula
bagi memantopkan lagi kelajuan dan kemajuan...

maafkan saya belog kecintaan...
saya terpaksa melupakanmu barang seketika...
andai terjumpa kompete sesape...
akan ku jengok kamu... jangan risau...
saya tetap cintakan kamu.... abeh la BE saya uwaaaaa!!!
lame tak mengecapi nikmat BE ni setelah terjadinya
peristiwa yang tidak diingini sebagai blogger gila ngapdet...

tata belog... kompete dah elok nanti kita lenjan abeh2san...
kita kembalikan BE saya yang telah hilang kehkehkeh..
tak main la ME dan ME... sikit ahhaha... gila tak bersyukur...

Alhamdulillah... Insyallah semoga semuanya kembali...








4 comments:

SoLy SoLicious said...

jgn hilang lame2 ye..hee

Niena Muhammad said...

mmg sedih bila laptop kte sakit kn

Diana @ BKKC said...

kalau D lapton sakit...habislah..D kan buat research skang.so laptop nilah jantung hati D

D'ya Marshmello said...

aiih, laptop pun boleh sakit ye? huhuhu

JOM SINGGAH & KOMEN : Bila Facebook Jadi Platform Untuk Tunjuk Poyo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...