Saturday, December 3

melarikan diri dari futsal di extreme park tambun

contoh bini yang agak jaat.. ark ark ark ark...
si suaminya sedang berhempas pulas dalam arena futsal di
extreme park lost world of tambun sunway city ipoh...
bukan nak bagi sokongan padu pada suaminya...
tapi melepak di cc sebagai peneman untuk menghilangkan kebosanan...
hehehehe....

cik asven saya ada perlawanan futsal antara jabatan2 di negeri perak..
mulanya saya nak dok la tepi padang futsal tu untuk bersorak kononnya..
tapi bila tengok semuanya lelaki je.. saya terpaksa mengalah akibat malu...
lalu saya pon meminta keizinan untuk melepak di cc je...
daripada duduk citu macam kerang busuk sorang2...
baik saya duduk cc... misi untuk ngapdet belog la heh heh heh....

buat cik asven yang sedang berlawan itu...
semoga berjaya yerh!!


1 comment:

SoLy SoLicious said...

ye2..nk skong jgak...heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...