Sunday, December 18

selamat hari jadi amma

Selamat hari jadi buat amma saya yang kini berada di bandung

Yang sedang bercuti bersama adik, bakal adik ipar, kakak serta kawan adik.

Walau di hati ini sangat jeles dengan pemergian mereka yang sedang

Bercuti itu tapi apakan daya saya tidak dapat mengikut mereka itu.. wuwuwu


Sambung balik... selamat hari jadi amma saya yang ke 64 tahun..

Semoga amma saya sihat dan dipanjangkan usia...

Daulat ammaku... daulat ammaku....


Sesungguhnya saya memanggil beliau dengan panggilan emak...

Amma sekadar panggilan ketika saya cuba bergurau aje hehe...


Okeh semoga kalian segera pulang dengan selamatnya

Serta jangan lupe ole2 untuk kami yang ketinggalan untuk mengikutnya..



2 comments:

Nadia said...

happy bufday amma..:)

semoga panjang umur dan murah rezeki mak kakak..:)

azzey said...

rs kelakar bl baca word 'amma' tu..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...