Wednesday, February 22

Bapak kejam... dibiarkan anaknya begitu!!!!



eeeeee... ape punya bapak la punya pentingkan diri neh!!
ni yang gua marah banget neh kalo tingkahlaku sebegini..

kenapa dibiarkan anaknya sebegitu rupa...??
boleh mengundang bahaya jika di gigit serangga mahupun tikus!

saya sangat kasihan pada anak itu...
oh bagaimanakah saya ingin menolongnya....

kalau saya jumpa bapak ini.. saya maki2 dia dalam hati..
mencikkkkkkkkkkkkk!!! meh tengok neh... eeeeeeeee!!!

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v




hahahhahahhaa...

bapak itu sangat jahaaaaaaaattttttt!!!!!
carik la bahan lain untu menyakat anak beliau sendiri...

haiyyaaaaaaaaa!!!



1 comment:

Abang Karu said...

alaaa...pinjam kejap ajee :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...