Tuesday, February 28

Keletihan yang melampau.. apakah?


jumaat lepas pulang ke NS untuk mengunjungi adik saya
hari ahad kami segera pulang ke perak semula...
tiba jam 3 petang... rehat sebentar dan akhirnya
kecundang ketiduran sampai petang...

sebelah malamnya cik asven ke klinik membawa pelajar
sakit akibat luka di tapak kakinya... alang2 itu...
dia pun membuat pemeriksaan kerana beliau mengadu
badannya tak sedap macam selalu...

setelah di periksa nyata beliau sudah demam...
mc telah diterima dan ubat juga di berinya...
maka bercutilah suami saya semalam akibat demam
yang boleh tahan panasnya..lama sungguh beliau tak demam..

saya nasib baik tak demam... tapi lain pulak penyakit yang datang..
sakit perut berpanjangan tapi bukan cirit birit...
tak tau sakit ape cuma bubuh minyak angin sahaja...
letih macam 15 hari tak cukup tidur... maka seharian lah kami
merehatkan badan yang sangat letih itu...
bangun kejap baring balik.. begitulah sehingga petang...

sampai ke hari ini saya rasa letihnya..
ohh haii.. apakah yang membuatkan saya letih sangat ini...
perut sekejap sakit sekejap baik pulak...
kejap lagi kami nak ke imigresen teluk intan untuk
membuat pasport.. kang pegi bercuti tade pasport
dikatanya pendatang haram kang... oh tidakkkk!

oh letihnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

Unknown said...

rehat ye

Afasz said...

tahniah buat adik yg bertunang.

sila la rehat kan diri...moga cpt pulih keletihan itu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...