Tuesday, February 14

Penyanyi Ann @ Cinta Melankolia meninggal dunia



usha-usha blog zarul umbrella kisah beliau
ambik gambar dengan siti nurhaliza tu...
ada kisah penyanyi Ann yang fofular dengan
lagu Cinta Melankolia tu sudah meninggal dunia...

AL-FATIHAH...

meh baca sedutan dari blog Zarul ni..


Korang ingat tak dgn Aan ni..Alah penyanyi lagu Cinta Melankolia tu..

yg otai2 aku rasa semua tahu kot..yg muda2 mungkin tak ramai yg tahu

Penyanyi ini telah kembali ke rahmatullah pagi tadi dan disemadikan selepas Zohor tadi..

punca kematian masih belum dapat aku sahkan...

Berita ni aku dapat dalam tengahari tadi tp bila da confirm baru aku publish..

Seingat aku ..aku pernah buat satu show dgn Aan ni tapi tak sempat nak bertegur sapa

sebab dia masa tu very low profile..habis show kat Penang masa tu dia

terus terus balik KL.. but i realy adore dia punyer kemampuan vokal...

Seorang lagi anak seni tanahair pergi meninggalkan kita..AL FATIHAH


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...