Wednesday, February 22

Randy Pangalila mirip wajah............



mirip wajah siapa?
makin glamer beliau apabila sinetron Nada Cinta
sangat femes disiarkan di astro ria....

saya?? dah tentunya tak follow sebab tak tengok..
kalau tertengok pasti nak tengok sampai habis..
baik jangan tengok.. nanti melekat hehehe...

tapi.............



bila direnung2 gambar beliau yang saya copy dari SINI
cukup banyak betul gambar beliau disitu..
memang ganteng budak ni serta comel haha.. comel?

beliau telah mengingatkan saya pada wajah seseorang...
hampir sama tapi tak serupa langsung hehehe...
paling dekat muka dia ni ala2 macam edry kru tu kan?

sebab ramai plak yang tegur.. si randy tu macam muka dia kan?
saya pon tilik2 dalam cerita nada cinta tu.. takde pon????
tapi bila usha2 lam gambar ni.. ade la jugak iras2 sikit... hmm..
iras2 masa beliau muda dulu kot ehhehehehhehhehehhee...

siapa beliau maksudkan?



5 comments:

eMMe said...

erhum.. hensem lagi randy, tak de iras sape2, hehehe... suka dia berlakon dengan elfira Loy dlm Biar Mimpi sampai ke bintang, dah tgk dah vinie?

BERT said...

@eMMe

x smpat lagi nak tengok.. tengok iklan je hehe

Saya Disini said...

hensem pulak bile tngk lama2..hehe

Cik Fie said...

jom layan entri ni.. http://mynameishafizah.blogspot.com/2012/02/randy-pangalila.html
btw..follow..like n vote my blog tau..http://mynameishafizah.blogspot.com/ nnty saye follow awak balek..

Anonymous said...

ensem gak mamat ni...muka edry masa zaman muda bley la skit2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...