Friday, February 3

Saya orang UMNO atau PEMBANGKANG????




Godek-godek gambar dalam pendrive sesat tiba2 jumpa
plak dengan koleksi gambar yang special ni hehehee...

jawapan pada persoalan di atas???
adakah saya penyokong UMNO ataupun PEMBANGKANG..

mahapppp undi adalah rahsia...
sesiapa yang kenal saya siapa mesti dia tau saya
ni sama ada umno atau sebaliknya hehehee....

nak gosip dengan semua orang ni...
pada 1 hingga 3 Disember yang lalu...
saya telah menjadi PEMERHATI dalam Perhimpunan Agong Umno..
ahha pertama kali masuk dalam perhimpunan ni tau gile gayat...

ape keje saya masuk dalam tu??
jadi pemerhati la takkan jadi penonton plak kan hehehe....
dengan siapa saya pergi biarlah rahsia...
kenapa saya pergi biarlah rahsia....
takut plak nak cerita... macam sensitip je isu ni hehee....







saya mengambik kesempatan itu untuk mendengar
dan menonton sendiri secara LIVE gitu....
sambil menyenap2 gambar untuk dijadikan bahan bukti haha..
bahawa saya telah pergi masa perhimpunan....

bagi saya yang tak berapa minat dengan poliktik ni
memang rase ader sikit bosan dan tak paham apemende tah..
saya cume mengikuti dan ambik tahu sahaja...
nanti kata tak tau isu semasa plak kan...
baik belah UMNO mahupun pembangkang.....
siapa yang saya undi tu...?? undi adalah rahsia... kehkeh.. daaa..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...