Wednesday, May 23

Segmen : Saya Blogger Awesome & Cool

lama tak kena tag.. semalam saya telah di tag oleh teman blogger saya
yang bernama cik Linda kita.. segmen pon dah lame tak join..
maka kini saya terjoin semula akibat di tag kehkehkeh.. tq linda!! :))

mengikut kata linda.. ade sedikit prasyarat yang harus dibikin untuk join..
1) Follow blog encik shawal.. penganjur segmen ini...
2) Like fanpage encik shawal..
3) Buat satu entry macam saya buat ni jugak tajuknya..
4) Copy banner tu dan letak dalam entry...
5) Tag ikut suka bape orang.. sekurang2nya sorang...
6) Tinggalkan link entry tu kat dalam entry beliau...
7) Follow sponsor anda juga... tu je...

hmm sape saya nak tag ye... okla saya nak tag cik nur & cik masz boleh?


4 comments:

are_lin@yu said...

selamat bersegmen dear ;-)

LiNda said...

hehe...linda pun di tag org. Kehkehkeh, slamat menjoinkan diri..:)

Reena Sidek said...

insya-Allah kak..nanti sy join.. :)

Miss N™ said...

terima kaseh sudi TAG nur, insyaALLAH jika bkesempatan nur join..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...