Monday, August 13

Eh dah bulan Ogos sekarang kan?


Dah nak masuk pertengahan Ogos dah kan...
tak pernah nak sambut.. tapi ingat tahun ni try sambut hehe...

Ogos 2008 ialah tahun saya mula main dengan blog secara serius..
sebelumnya saya telah mencipta blog saya pada tahun 2007..
akibat daripada minat saya blogging dari Friendster...
tapi pada ketika itu saya masih tak reti cemana nak bikin ini blog..
lalu saya padam akaun itu.. dan pada Ogos 2008 saya mula 
berblog balik akibat sudah terima pendedahan yang meluas
dan kelebihan tentang blogspot..

mula lah mengugel turorial untuk membikin ini blog..
2 tahun pertama saya berblogging secara sembunyi..
hanya syok sorang2 aje buat blog sebab hanya saya sorang 
je yang boleh baca dan bukak blog ini...

Bila dah tau pasal nuffnang pada tahun 2010 barula saya
 dedahkan blog ini pada umum dan belajar dan terus belajar..
daripada blog yang berserabut dengan segala gadget dan bunyian
sampai berat blog ni sehinggalah tinggal apa yang ada sekarang..
semuanya saya buang untuk keselesaan pendatang..
setahun jugalah layout ni tak bertukar.. hmm nanti2 lah tukar...

selamat enibeseri yang keempat untuk blog ini...
belum pernah buat segmen.. GA dan sebarang contest..
macam tak reti je nak buat.. haha.. Insyallah kalau ada rezeki
dan ada idea yang lain dari yang lain teringin jugak nak buat..




Tuan Blog : Saya tak berapa sihat 2,3 hari ni.. harini (isnin) 
nak pergi spital besar ada emergency.. 
sakit apa takleh bagitau haha *kedekut*.. 
entry semua autopublish aje..

nanti dah ok saya BW dan terjah balik okeh.. 
doakan saya sihat ye.. mak buyung tak sihat
risau pulak kat baby.. :(( 
selamat menyambut hari raya.. 
mahap jahey baten......... :))


14 comments:

Unknown said...

take care ok..

saya pun blogging sorok2 2-3 tahun.. baru nak aktif.. tu pun masih memalu lagi kononnya..haha..

- AZIE - said...

dh lama bert blogging ehh? semoga bert dan kandungan sihat walafiat,,

LiNda said...

hihi..dlu mule2 wat blog rase cam malu je nak bg org bace, semoga kite trus maju dlm blog..hihi...

MizzTina said...

happy anny utk blog..



get well soon..

Unknown said...

Semoga di permudahkan Allah SWT.. take care.. cepat sembuh.. :)

Hudalatip said...

wah anni untuk blog lagi, akak pun dah lupa bila tarikh sebenar buat blog, kena refer balik blog lama..

Pokok Manggis Depan Rumah said...

kasihan nye.. semoga cepat sembuh dari sakit tu..
nanti makan ubat.. dah nak raya ni..

Anonymous said...

lama dah ye berblogging.. moga cepat sembuh ye !

are_lin@yu said...

tak pa dear..semoga terus sihat dgn baby ya ;-)...epi 4 annivesary..hehe

p/s:nanti send detail dekat ayu ya ;-)

Ayu Imani said...

lama juga akk bert da start berblogging..kire otai lanie ya akk bert...

akk bert mcm xsht je, kenapa?apa2 pun moga akk cepat sembuh hope baby dlm perot jg xde apa-apa kan.insyallah..:)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

happy anniversary tuk blog ni hihi....tc yer bert semoga semua urusan dipermudahkan..Insyaallah

Kakzakie Purvit said...

Blog kenapa dgn tuan rumah? Harapnya sihatlah ye sebab dah nak Raya nie.

Apa-apa pun tahniah dari kakak dan beritahu pada tuan kamu ye blog. Selamat ulangtahun ke 4:)

SoLy SoLicious said...

jgn xsehat lak..dh dekat raya ni..heee

Miss N™ said...

selamat ulangathun kelahiran blog..hihihihi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...