Friday, April 19

Terima Kasih - Tempahan Coklat Huruf







Sibuk buat coklat seminggu dua ni.. yang ni baru je setel dan di pos..
Minggu depan ada lagi tempahan hantaran dan nak makan sendiri pun ada..

Ramai peminat coklat kotak dan huruf ni.. dalam bulan June ni 7 tempahan 
saya terima untuk coklat kotak macam ni... tu tak campur coklat doorgift lagi..

Rasanya saya nak tutup la tempahan untuk bulan 6.. dah banyak yang tempah..
Orang kata kalau tamak selalu rugi.. ikut kemampuan la kan...? hehe

Maka dengan ini saya dengan rasminya menutup tempahan bulan 6 kehkeh
macam nak rasmi majlis penutup  gilang gemilang la plak himhimhim..

Kalau ada sape yang berminat nak tempah coklat tapi bukan bulan 6 roger2
saya di FB kat tepi kanan tu ada.. atau email saya chocobert84@gmail.com
datang blog saya http://coklatbert.blogspot.com atau FB : CHOCOBERT

Sekian Terima Kasih hehehe.


6 comments:

Hudalatip said...

Makin maju bisnes bert kan..bagus, nanti akak pun nak oder jugak la..kalau pos ok kan? dia tak cair kan??

BERT said...

@Nurulhuda Abdul Latip

pernah ade pengalaman pos coklat cair.. masa tu baru belajar testing2 nak pos.. tapi ader masalah ape tah kat pejabat pos, bungkusan saya 4,5 hari diorng simpan buat pekasam memang la cair coklatnye.. tp bila dh belajar dr kesilapan, dan klu pos harini esok sampai atau lusa sampai okla tak rosak pun.. hihi nk order roger aje ye..

Kakzakie Purvit said...

Perkembangan semakin baik sampai terpaksa tutup tempahan.. Nawfal cepat besar bantu ummi tak menang tangan dah tu..

Qhaifa Nur said...

apa jua majlis Bert, coklat memang ada...dah jadi satu kemestian..
moga bisnes terus maju ok...

Miss N™ said...

Waaa..masyukkkk.. :)
rezeki naufal.. :)

Comei2 semua coklat tu..
carilah pembantu, boleh terima tempahan byk2..hihi

Anonymous said...

moga terus maju jaya yer !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...