Friday, June 14

Pandangan 3 doktor tentang isu vaksin bayi tak halal...



Semalam saya pos entry pasal kes vaksin yang heboh kata tak halal kan?
 meh saya tempek sini pandangan 3 doktor tentang hal ni..
baca, nilai dan pertimbangkan lah sendiri... moh baca..!


yakin sikit bila doktor2 bagi penerangan, mereka sgt dekat dengan saya.. 
norman dan noraida abang dan kakak saya.. suhaila kak ipar saya..
moga apa yang disebarkan tentang vaksin tu adalah tidak benar.. 

boleh terjah link ni untuk maklumat lanjut.... best artikel ni...
terbukak sikit pale otak saya bila dah baca hehehe...




13 comments:

are_lin@yu said...

oo mkna okla klu cmtu kan ;-)

- AZIE - said...

ohhh...lega bila dpt explain jelas mcm nie..xla rasa was2 sgt..


btw..ohhh ramai ye doc dlm keluarga bert

Anonymous said...

mohon kongsi...

Unknown said...

bert,
nanti akak komen kat entry bila akak ada masa ok..

Qashmere said...

Pihak atasan wajar ambil tindakan buat research dan sebagainya.

Kakzakie Purvit said...

Anak-anak kakak macam semalam kakak kata dulu tak ada isu ini so memang complete semua immunisasi diberikan. Risiko memang kena tanggunglah sendiri..

So far alhamdulillah ok tak ada masalah. Dah anak dara pun hihi...

Ana Lyana said...

beb, nak share ek.. bagus entry ni.. sebab kat taska anak aku, ade mak budak ni mmg kutuk habisan vaksin, pedih telinga dgr,.. tq di atas penjelasan,

Qhaifa Nur said...

kalau tak complete kena marah tau..
nasib baik semua dah settle...

Cik Rose said...

memang tengah hot jugak isu ni..

Anonymous said...

tq utk pencerahan ni bert

Lieza Nordin said...

pencegahan awal :))

Farhan said...
This comment has been removed by the author.
Farhan said...

Alhamdullilah sudah makin banyak Umat yang sadar akan pentingnya sesuatu yang halal yang akan masuk ke tubuh kita

"Daging mana yang tumbuh dari makanan haram, maka neraka lebih layak baginya (HR Tirmidzi)"

Wassalam - www.PusatHalal.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...