Thursday, August 29

SAYA NAK BAGI HADIAH.......


saya nak kasik hadiah laaa... kat sape??
ada sesapa nak hadiah?? hihihi.. ishh sape tanak yetak hihi...
bekerut2 usus besar saya piikir apekemende hadiah nak kasik..
hmmm............ nak bagi ape yeee???

4 september rabu depan ada tarikh special sikit...
besday cik laki saya... konon nk buat seprais jugak..
tapi ntah nak buat ape pulak tahun ni ye hihi...
saya tokey coklat takkan nak bagi coklat
sape pulak nak makan nanti... muak dah aihhh...

tak lupe juga epi besday untuk FIL saya hari ni yang ke 55 tahun..
moge dipanjangkan usia, sihat tubuh badan dan luas rezekinya..

* x sabar tunggu nawfal setahun.. besdaynya raya haji nanti.. hehe


10 comments:

PERMATABIRU said...

boleh celebrate birthday nawfal la nt time raya..

Cikrosecute said...

ooobirthday cik hubby ya...lama akak tak singgah...

eMMe said...

Bert, kalo de adiah utk akak jgn lupe pos je la, hahaha~ oh busday Nawfal raya haji ni yea.. tak lame lagi bulan 10, pas tu bulan 11 busday twin lak... mesti nak wat party celebrate bufday Nawfal kan... kalo de jemputan, akak harap dapat dtg, hahahaa....

Unknown said...

eh! tarikh bday hubby akak pulak 3sept.. hahaha..

tgh plan nak belanja dia makan2 kegemaran dia.. hadiah da belikan.. hihi.. eksaited..

Qhaifa Nur said...

besday utk hubby ke..
nawfal pun sambut besday juga...

Kakzakie Purvit said...

Kena cari idea beri yg lain dari coklatlah..

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

saya nak hadiah dari kak Bert ! :)

lupekanje said...

Iskkk...ingatkan nk bagi kitowang adiah...hehhe..saspen.

Cho Zila said...

akak suka bagi benda yang dia boleh pakai..

Anonymous said...

amboi byk celeberation ni nanti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...