Wednesday, February 19

Alhamdulillah... Penyakit resdung berjaya dirawat dengan jayanya!!


Sebelum ni beliau seorang penghidap resdung yang kronik jugak..
dah lama sangat kami cari ubat yang boleh pulihkan resdung..
dah macam2 beliau cuba tapi takde kesan... tetap sama...

setiap pagi akan bersin.. kalau nasib tak baik kadang2 berdarah..
kalau makan seafood beliau akan mengalami radang hidung... 
orang yang ada resdung akan tau sakitnya bila terkena radang hidung.. 
capai ubat klinik reda la sekejap... tapi tak memulihkan...

sampai la saya try set resdung shaklee... macam saya bagitau
entry sebelum ni... dan akhirnyaa.... apa yang saya baca testimoni
orang lain sama macam suami alami sendiri sekarang...

pagi2 dah aman tanpa bersin yang panjang...
dah takde lagi dah bersin sampai keluar darah..
tisu kat rumah ni pun lebih jimat berbanding dulu haha..
rilek je beliau makan seafood takde lagi dah radang2 hidung..
Alhamdulillah... setelah 2 bulan menggunakan set resdung..
nampaknya kesihatan hidung suami semakin pulih...

tetiap hari saya cek beliau ada bersin tak.. ha sampai macam tu sekali..
tapi tak normal pulak manusia kalau tak bersin kan haha.
bersin la jugak beliau kadang2 kalau sejuk atau habuk tetiba..
tapi dah macam bersin orang normal la... memang hepi sangat2..
syukur suami saya sihat... sampai sekarang beliau amalkan set ni..


kalau anda ada masalah resdung yang dasyat memang wajib guna
set ni.. moga2 anda juga kembali sihat.. tak perlu lagi dah risau..
carik saya cepat sikit kalau nak tanya pengalaman asben saya 
guna set ni atau nak beli terus dengan harga special..

VINIYAMEY STORE
BERT [SID : 1074830]
0168880684
bertshaklee@gmail.com



2 comments:

Cikgu Abah said...

setiap penyakit ada ubatnya..yang penting usaha...dulu saya ada resdung juga...tapi tak teruk...sekarang dah takda...dia hilang sendiri...hehehe..rasenye masih ade cuma tak aktif kot..

Anonymous said...

wah baguslah mcm tu !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...