Monday, March 3

PROMOSI...!! PROMOSI..!! PROMOSI..!!

Bulan ni saya suke bangettt.......!! bulan ni promosi  ESP!!!
yeyy...peberet zaman berzaman waaa.. stok wajib ada kat rumah...
esp ni hot item dalam shaklee.. memang ramaai sukakanya sebab 
banyaakkkkk manfaaatnya sebotol esp ni tahan sampai 2 bulan...

KENAPA SAYA SUKA ESP SHAKLEE??
- kasik saya tenaga lebih... memang bertenaga!!
- kenyang... sesuai kalau yang nak kurus..!!
- milk booster... saya susukan nawfal sampai sekarang!!
- dapat memudarkan parut...!!
- bantu hilangkan parut jerawat, kulit lebih halus dan gebu!!
- bantu kehamilan dan perkembangan fetus yang baik!!
- menguatkan sistem imun badan!!
- baiki masalah rambut gugur dan beruban!!
- rendah lemak tanpa kolestrol!!
- bantu pembentukan sel-sel baru!!
- protien yang lengkap untuk badan!!
- dilengkapi dengan kalsium untuk elak kerapuhan tulang!!
SET COMBO ESP

eeee!! banyakkk memang banyakk!! rugi kalau tak cuba esp ni..
confirm cakap lepas tu mesti repeat order berkali2... 
harga retail RM150 tapi oleh sebab bulan ni promosi maka harga
jatuh melampau-lampau.. yang dah nak habis stok boleh 
tambah stok.. yang belum cuba wajib cube ok...
carik saya cepat sebelum tamat promosi.. dah habis promosi
takde dah harga jatuh menjunam2...hmm sedih.. grab cepat2 ya!

VINIYAMEY STORE
BERT [SID 1074830]
0168880684
bertshaklee@gmail.com



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...