Wednesday, December 3

IDEA BISNES ONLINE : BISNES BAJU KURUNG



Semenjak saya membuat satu entry bertajuk
sehingga kini 23k pageviews menyebabkan email dan
no tel saya di asak pertanyaan apakah bisnes itu??
masa tu entry tu ada saya letakkan email dan no hp..
sekarang dah buanggg hehehe...

okla demi memenuhi permintaan pembaca tajuk itu
saya akan tunaikan permintaan mereka... satu demi satu
idea bisnes dari rumah akan saya kongsikan untuk anda
yang sedang mencari-cari perniagaan sampingan...


Salah satu idea yang saya kongsikan dulu tentang bisnes pakaian
kalau anda minat nak menjual baju kurung misalnya saya boleh
sharekan satu panduan khas untuk membantu anda menjana 
pendapatan melalui bisnes baju kurung... cemana???

Anda boleh lakukan di rumah atau secara sampingan je..
tak perlu susah2 nak menjahit, upah tukang jahit atau bukak kedai..
dan yang paling best bisnes ni 100% keuntungan milik anda!!!
Bisnes baju kurung terlampau sangat senang nak jual... kenapa??

>> Majoriti wanita Malaysia pakai baju kurung kan? 
takde pulak hari raya ada yang pakai sari pulak haha..

>> Wanita bekerjaya terutamanya ramai yang memilih
baju kurung sebagai baju kerjaya mereka.. selesa kan?

>> Kalau musim perayaan permintaan terhadap baju kurung
melonjak naik... sukee sangat tokey2 baju tau tiap kali raya..

>> Penjual baju kurung kat Masjid India contohnya, boleh jana
pendapatan bersih RM15k - RM30k pada bulan Ramadhan!!

>> Keuntungan boleh cecah 100% - 300% bergantung kepada
jenis baju, lokasi, dan beberapa faktor lain lagi la...

>> Dan kebanyakkannya suka beli yang dah siap.. 
macam saya hehe.. nak tunggu yang tempah fuhh lama!!


Nah amik ni... satu panduan yang boleh membantu anda berjaya..



UNTUNG 100% SAPE NAK BAGI.. !!!


Bila dah baca sikit penerangan serba ringkas dari saya
ni mesti semangat dah berkobar-kobar nak berniaga baju kan?
ok anda boleh dapatkan panduan anda tu DISINI..
baca dulu dan fahamkan penerangannya secara keseluruhannya..
dan barulah ambil tindakan yang sepatutnya... cepat bertindak!!
mulakan perniagaan anda sekarang.. jana pendapatan anda sekarang..
tahun depan dah mula GST kan? ok selamat berniaga!!


2 comments:

eMMe said...

Dah ada panduan senang la kan.. nak mula bisnes tu, perlukan modal, hurm... akak tak pasti bisnes ape yg senang, heee.. mane de senang ek Bert.

Unknown said...

Saya ada kain sulam dari bukit tinggi indonesia..buat bisnes online dlm fb x laku pn..Bantu sy blh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...